وحیدیه نگارشهرخبر

وحیدیه نگار

داوود میرباقری که براساس اخبار منتشرشده قصد ساخت سریال «سلمان فارسی» را هم برای تلویزیون دارد، قرار است فیلم سینمایی «حضرت خدیجه(س)» را بسازد. طبق پیگیری‌های انجام‌شده که به نظر می‌رسد قطعی هم باشد چنان‌چه میرباقری سریال «سلمان فارسی» را تا پایان امسال کلید نزند، کار ساخت این فیلم سینمایی را در اواخر سال جاری آغاز خواهد کرد. فیلم سینمایی «حضرت خدیجه(س)» هم‌اکنون در مرحله پایانی و بازنویسی فیلمنامه است و پژوهش آن نیز توسط مجید رضابالا انجام شده است.

وحیدیه نگار

وحیدیه نگارشهرخبر

میرباقری فیلم «حضرت خدیجه(س)» را می‌سازد دانلود کاور با اندازه اصلی
خبر 81

میرباقری فیلم «حضرت خدیجه(س)» را می‌سازد

خلاصه خبر :

داوود میرباقری که براساس اخبار منتشرشده قصد ساخت سریال «سلمان فارسی» را هم برای تلویزیون دارد، قرار است فیلم سینمایی «حضرت خدیجه(س)» را بسازد. طبق پیگیری‌های انجام‌شده که به نظر می‌رسد قطعی هم باشد چنان‌چه میرباقری سریال «سلمان فارسی» را تا پایان امسال کلید نزند، کار ساخت این فیلم سینمایی را در اواخر سال جاری آغاز خواهد کرد. فیلم سینمایی «حضرت خدیجه(س)» هم‌اکنون در مرحله پایانی و بازنویسی فیلمنامه است و پژوهش آن نیز توسط مجید رضابالا انجام شده است. ادامه خبر

داوود میرباقری که براساس اخبار منتشرشده قصد ساخت سریال «سلمان فارسی» را هم برای تلویزیون دارد، قرار است فیلم سینمایی «حضرت خدیجه(س)» را بسازد. 

طبق پیگیری‌های انجام‌شده که به نظر می‌رسد قطعی هم باشد چنان‌چه میرباقری سریال «سلمان فارسی» را تا پایان امسال کلید نزند، کار ساخت این فیلم سینمایی را در اواخر سال جاری آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی «حضرت خدیجه(س)» هم‌اکنون در مرحله پایانی و بازنویسی فیلمنامه است و پژوهش آن نیز توسط مجید رضابالا انجام شده است. 

کد امنیتی رفرش

%خرید ازفروشگاه همواره تخفیف

- باسلام خدمت شمادوست عزیزبا استفاده ازاین امکان جدید سایت شما میتوانیدهرگونه کالای مد نظرخود را خرید کنید.
- باخرید خود از افرادی که اجناس خانگی ومحصولات صنایع دستی خودرا دراین فروشگاه قرار دادند کمک میکنید .باتشکرازتمام مردم خوب وحیدیه.

دنبال کنید